Zavedamo se, da pri poslovanju lahko pride do trenutkov, ko so naša ravnanja ali odločitve drugačna od tistih, ki jih pričakujete.

Svojo pritožbo nam lahko posredujete na info@avtokrka.si ali priporočeno na naslov KRKA ZAVAROVANJA, d.o.o., Cankarjeva cesta 16, 1000 Ljubljana v roku 15 dni od nastopa dogodka.


Kaj mora pritožba vsebovati?

Vsebovati mora:

  • ime in priimek pritožnika,
  • kontaktne podatke pritožnika,
  • številko zavarovalne police,
  • utemeljene pritožbene navedbe,
  • dokazila k navedbam,
  • kraj in datum,
  • podpis pritožnika.

Kakšen je postopek notranjega reševanja pritožbe?

Poslovodstvo družbe imenuje tričlansko komisijo za reševanje pritožb. Komisija je dolžna v roku 30 dni od prejema pritožbe podati odgovor pritožniku in obvestiti poslovodstvo družbe.

Pravilnik

Dostopnost
Ta spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje. S klikom na "Sprejmi" se strinjate z našo Politiko piškotkov.
Nastavitve Sprejmi