GENERALI TURISTIČNO ZAVAROVANJE
O zavarovanju
Turistično zavarovanje krije nujne zdravstvene stroške med potovanjem.
Če potujete in imate nepričakovano bolezen, poškodbo ali zdravstveno stanje, ki ga krije vaše turistično zdravstveno zavarovanje, vam bo zavarovalnica povrnila stroške.
Zavarovanju za primer bolezni ali nezgode v tujini je brez doplačila vključeno tudi COVID kritje.
Komu je namenjeno zavarovanje za tujino z asistenco?
Zavarovanje za tujino z asistenco je namenjeno posameznikom, družinam ali parom, ki so v tujini kot turisti, popotniki, izletniki, poslovneži, delavci ali študentje oz. dijaki za čas študija.
Zavarovanje za tujino z asistenco lahko sklenejo tudi starejši od 75 let in tujci, ki so v Sloveniji kot obiskovalci ali delavci.
Kaj zagotavlja zavarovanje za tujino z asistenco?
- Zavarovanje TUJINA sestavlja osnovnego kritje TUJINA Osnovno, ki vam zagotavlja povračilo stroškov zdravljenja v tujini in vključuje 24/7 pomoč.
- K osnovnemu kritju TUJINA Osnovno lahko dodate še dodatna kritja po svoji meri in si zagotovite celovito varnost v tujini.
- Zavarovanje za vikend izlet ali ko greste po nakupih čez mejo. Lahko ga sklenete le za en dan ali izberete celoletno zavarovanje za tujino.
Hitra in enostavna sklenitev
zavarovanja
Oddate povpraševanje
Prejmete najugodnejše ponudbe
Zavarovanje TUJINA Osnovno
Zavarovanje TUJINA Osnovno vključuje:
- Asistenčne storitve 24/7
- Nujne zdravstvene storitve zaradi bolezni (vključno z boleznijo COVID-19) ali poškodbe, kar vključuje
- stroške nujne medicinske oskrbe in obisk zdravnika, ki so posledica nezgode ali bolezni,
- stroške nujnega zdravljenja,
- stroške nujne zobozdravstvene pomoči za odpravo akutne bolečine ali za svežo poškodbo zobovja vključno z ekstrakcijo zoba.
- Dodatni stroški zaradi bolezni ali poškodbe
- Prevoz do najbližje bolnišnice in nazaj.
- Prevoz v domovino, ki ga predhodno potrdi asistenčni center.
- Spremstvo in prevoz mladoletnega otroka.
- Prevoz posmrtnih ostankov v domovino.
TUJINA Dodatna kritja
K osnovnemu kritju TUJINA Osnovno lahko dodate še dodatna kritja po svoji meri in si zagotovite celovito varnost v tujini.
Dodatna kritja:
TUJINA Potovanje
Preklic leta, izguba/kraja prtljage, zamuda prtljage/leta, izguba/kraja osebnih predmetov.
TUJINA Nezgoda
Smrt zaradi nezgode v tujini, operacije zaradi nezgode, ki ste jo utrpeli v tujini.
TUJINA Kartice
Zloraba izgubljenih ali ukradenih kartic, protipravni odvzem gotovine.
TUJINA Odgovornost
Odškodninska odgovornost zavarovanca zaradi nenadnega in presenetljivega škodnega dogodka, ki ima za posledico poškodovanje oseb ali stvari.
TUJINA Odpoved
Stroški odpovedi potovanja zaradi nepredvidenih dogodkov kot so bolezen, poškodba ali smrt vas ali vaših družinskih članov, naravne nesreče, obsežna škoda na vaši lastnini (potres, poplava, vihar, ipd.). Kritje velja le pri letni posamezni ali družinski polic.
TUJINA Prekinitev
Stroški za neizkoriščeni del bivanja na potovanju, ki so posledica zavarovalnega primera, ki je nastal iz skupine kritij TUJINA Osnovno. Kritje velja le pri letni posamezni ali družinski polici.
Hitra in enostavna sklenitev zavarovanja
Za vas bomo pridobili najugodnejšo ponudbo zavarovanja, za katerega se zanimate.
Pogosto zastavljena vprašanja
Datum začetka in datum prenehanja zavarovanja sta navedena na polici. Kritje začne tisti dan, ki je v polici označen kot začetek zavarovanja, ob pogoju, da je do tega dne plačana premija, oziroma naslednji dan po dnevu, ko je plačana premija. Če zavarovanje sklenete, ko ste že v tujini, je čakalna doba za začetek kritja pet dni. Kritje preneha z iztekom dneva, ki je v polici naveden kot dan poteka zavarovanja. Zavarujete se lahko za neprekinjeno obdobje potovanja od enega dneva do enega leta ali za celo leto z neomejenim številom potovanj v tujino, pri čemer posamezno zadrževanje v tujini ne traja več kot 90 dni.
Zavarovanje velja v tujini (v vseh državah sveta), razen v državi, kjer imate prijavljeno stalno bivališče.
- Vedno navajajte točne, popolne in resnične podatke.
- Obveščajte nas o vseh spremembah osebnih podatkov oziroma drugih podatkov, ki so pomembni za zavarovanje.
- Premijo plačujte v celoti v dogovorjenem roku in na dogovorjeni način.
- Po nastanku škode ste dolžni storiti vse, da preprečite nastajanje nadaljnje škode. O škodnem dogodku nas obvestite najkasneje v treh dneh, ko ste izvedeli zanj.
Posvetujte se z našim svetovalcem
Izkoristite priložnost za brezplačno svetovanje in pomoč pri izbiri najustreznejšega paketa zavarovanja za vas.